Krops- og bevidsthedsøvelse

 

1. Sæt dig godt tilrette, luk øjnene og tag tre dybe indåndinger. Flyt opmærksomheden på dine følelser i kroppen. Hvordan føles det fysiske? Hvordan har du det psykisk? Hvordan er det at være dig? Hvordan har du det med dig selv? Hvordan er spændingstilstanden? Brug lidt tid på at mærke efter og undersøg.

2. Rul skuldrene tilbage, ret ryggen og smil fremfor dig. Vær igen opmærksom på din tilstand. Hvordan har du det nu, fysisk, psykisk? Er der noget der er anderledes?  

https://www.facebook.com/TrineElefsenKudsk/posts/2152995801405527?__xts__[0]=68.ARAbqMy3hHFxbxVkYQ7Sb_XLcm12pGWtT4dGg9jQAN4BTdWamnYTeH4eXsCRCljnkVWU-IlRRJC6OH1y6lJPTVIqE0Z54RrNnUEpjdCD8mZ9ltzpLCTFjeOFfvEhGN2KHkz3UcuYBg_7K_RVYH75a1vRTlQ0TkB602DJng82-rxRrX0PQghM4xvfxryVjILQTOQyOYJyOLhmHk8KcvPZ_-R_RYW2mXA-zq_5fPTzPpMiaZaDTMNP7tYQ6PVLOVRRFoyYI1j25AY2AM7kMPrOz1ZzL49xHKCnKgcfwRPug1-HESZVcH_iILcOF5fBclTCGzkC4_HHCwMmNvS9Yg_SgD07e1OHHza-Uv6reVZGHBnLrOvYAppbddhV3cFrqB-JWDODXWnK9umgtnLDhXXHfeJ9blRaO5L3zXZHuuWTUnCrqTuW9djPAWZzEMV8ZjFui5-PbZGho5GTCsbkZSK1H245pJW4A_VvbXp-iFOjj87xJeLhSo4V0bG1u_cCqQ&__tn__=C-R

 

 

 

Luk menu